Ons verhaal

Ondernemen begint bij de administratie

Mijn naam is Liane Hintzen. Ik ben de administrateur voor de regio Heerlen en financieel professional bij OAMKB Merces.

Van ondernemer tot ondernemer

Ik heb de afgelopen jaren al veel ervaring opgedaan met alle facetten van de administratie, van het cijferwerk in de boekhouding tot aan accountancy en bedrijfsadvies voor zowel kleinere als grotere bedrijven. Daarbij heb ik ontdekt dat vrijheid een groot goed is. Vrijheid om zelf beslissingen te maken, vrijheid om proactief te handelen en vrijheid om te kiezen voor wie en mét wie ik werk. Ik heb ontdekt dat de beste dienstverleners voor een ondernemer zelf ervaring moeten hebben met het ondernemerschap. Dan staan de neuzen in dezelfde richting, en spreken we dezelfde taal. Daarom heb ik de keuze gemaakt om als zelfstandig OAMKB administratiekantoor mijn diensten aan te bieden in Heerlen en omgeving.

De wereld draait altijd door, ook als je er even niet bent

Net als andere ondernemers leef ik ook in een 24-uurs economie waarin de klok door blijft tikken, zowel na kantooruren als in het weekend. Dat hoeft geen probleem te zijn, wanneer ik de deur op slot doe kun je nog steeds bij mij terecht voor dringende vragen. Ik houd mijn mails altijd bij, ook na werktijd. Toch is het niet bedoeling dat we 24 uur per dag, 7 dagen per week bezig moeten zijn met het bedrijf en de administratie, dat hoeft gelukkig ook niet. Door zoveel mogelijk online te werken, door processen te automatiseren en aan elkaar te koppelen kun je voortaan zelf bepalen wat je doet en wanneer. En dat werkt een stuk aangenamer.

Op zoek naar ambitieuze ondernemers

Iedere onderneming moet beschikken over een sluitende boekhouding en een volledige administratie, dat is een basisvereiste. Als financieel professional werk ik graag samen met ambitieuze ondernemers die verder kijken dan de cijfers en die de financiële administratie gebruiken als middel om hun doelstellingen te bereiken. Ik denk daar graag in mee, met gevraagd en soms ongevraagd advies wanneer dit in het belang is van het bedrijf. Uiteraard in begrijpelijke taal zonder vraagtekens. Je geniet van het beste uitzicht wanneer je voorop loopt en aan de top staat, laten we samen die positie innemen.

Lokale zaken hebben vaak de grootste impact

Bij OAMKB Merces ligt de nadruk op online administratie, gedecentraliseerd werken in de cloud. Toch mag de directe omgeving niet worden vergeten, daarom gaan we altijd uit van een lokale aanpak. Dat geldt voor de communicatie en bereikbaarheid, denk ook aan de planning voor uitbreiding in de omgeving, het regelen van lokale vergunningen of het aantrekken van nieuw kapitaal. Ook voor dit soort diensten kun je terecht bij het lokale OAMKB administratiekantoor.

Informeer naar de mogelijkheden als je meer wilt weten over onze werkwijze en dienstverlening.